lördag 26 mars 2011

Njutning på olika vis, och lite fylleri!

Hej på er!!
Som ni vet så tycker jag ju att tiden fullkomligt rusar iväg,
och jag är säkert inte ensam.
I en veckas tid har jag nu varit helt ensam hemma
om man bortser från
hund katter och
höns.
Jag har njutit i fulla drag
av att det varit tyst och lugnt i
huset.
Gjort vad jag vill ätit vad jag vill
och ingen har sagt till mej
när jag ska gå och
lägga mej..
.....men det är det ingen som brukar annars heller.
JAG HAR NJUTIT,
men vart tog veckan vägen?
Njuter gör jag även av vackra saker,
som de här nycklarna
och rostig
trådkorg med gamla
kakmått.
Njut-tagen är egenhändigt ihopknåpad.

Det här är njutning för ögat,
I lööööööv it!
Nu mina vänner ska jag åka och hämta hem min Prins
och NJUTA av att han kommit hem igen.
Tusen tack för alla goa ord om
min pall i förra
inlägget.
Nej, jag har inte målat helt på fri hand,
texten kalkerade jag över innan
jag tog till penslen,
lite så kallade fylleriövningar;-)
Trevlig helg
till er alla!
Cathrin


1 kommentar:

Bittan sa...

Halloj i solen !
Det kunde jag tänka mej att det var på fyllan haha :-)
Men bara att fylla i det måste ju ha varit en konst å med Parkinson å allt !!!!

Njut på du både med och utan Prins, själv fick jag äntligen fram utemöblerna för en stund sen men kaffet valde jag att njuta av inne i stället. J.....r va kallt det blåser här i Sibirien.

ha de gott.
Kraaaaaaam Bittan