måndag 20 februari 2012

En Snabbis!!

Hej!!


Livet rullar på,

om än något trögt.


Kan inte riktigt begripa att det kan

hända så mycket

ledsamt, sorgligt och offatbart

i kretsen av familj, vänner

och bekanta på så kort tid

som det gjort här

för oss.


I morgon blir en extra tung dag.


Något som gör mej glad

är min söta vän som

fyllde år

här om dagen.


Då skickade jag


detta kort till henne.


Stämpel från Bildmålarna,
söt som socker.




Så här vissen har jag kännt mej ett

par dagar,

snorig och hostig och borttappad röst.


Rätt snygg ändå,

om jag får säga vad jag tycker....

......blomman alltså:-)


Snabbis var det så

thats it.


Kram på er

Cathrin





4 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

"En olycka kommer sällan ensam" säger man ofta och det stämmer många gånger. Jag hoppas att det vänder nu!
Många varma kramar
Annika

Chruss sa...

Hoppas också att det vänder nu - men ibland är det ju så att allt kommer på en gång - inte rättvist för fem öre...
Måste kommentera ditt fina kort också - ljuvliga färger!
KRAM!

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Cathrin!
Idag kommer det extra många styrkekramar till dig:))

Så gulligt kort du gjort till din vän, hon blev nog jätteglad:)

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie

Elzie sa...

Vilket fint kort du gjort. Den stämpeln var verkligen söt.
Hoppas det går framåt för dig. Mycket skit på kort tid, det är då säkert det.
Bamsekram från Elzie