tisdag 19 februari 2013

Cupcakes

Hej hej!!

Om jag hade det här fatet framför
mej nu med RIKTIGA
cupcakes
är jag säker på att jag
tuggat i mej allihop eller kanske
tom svalt dem hela,
FASEN vad jag är sötsugen.

Tur är det kanske då att jag endast
har stämplen och en gummibit
är ju inte så sugen på.

Har gjort 2 nästan likadana kort.


Det första gjorde jag till
en utmaning i en
grupp jag är med i på
Facebook.

Ordet FIKA
skulle vara med på kortet.

Jag gjorde det väldigt enkelt,
för jag tyckte bara att det var en 
kul grej att vara med,
men tror ni inte att mitt kort utsågs till
vinnare.

Fantastiskt kul:-)


När jag ändå var i farten så gjorde jag ett
Grattis- kort till sötaste


Här har ni läckerbitarna på
lite närmre håll.

HELLSKOTTA vad sugen jag är.
Måste nog ut och rota fram
något sött eller kanske
en morot:-(

Kram på er
Cathrin

5 kommentarer:

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Cathrin!
Såååå enkla läckra kort du gjort, me like:)) Och Grattis till vinsten:)))) såååå roligt:))
Visst är det gott med något sött:))

Ha en fin vecka
Kramizar Marie

Emelie sa...

Superfina kort Catrin!
Jag blir också sugen men absolut inte på morot :-)
Tacka vet jag en smarrig kaka eller en bit choklad eller kanske en STOR bit choklad!
Kram Emelie

Cicci H sa...

Det var ett fint kort!

Gunilla/Nilla sa...

Jo men DU det där är MITT kort!
En riktig läckerbit med glitter och superfina färger!

Det där med pysselträff é nog inte min grej. Hur i jösse namn packar man till det?

Ha det bäst/Gunilla

Elzie sa...

Så snygga kort!! Och så kul att du vann. Lyckans Nilla som fick ett sånt fint kort i present.
Hoppas du har en fin dag.
Kram Elzie